Vyzvednutí kurýrem
Nemáte cestu přes náš servis? Vaše zařízení může zdarma vyzvednout kurýr po celé České republice a doručit k nám na servis.
1. Vyberte závadu
Na našem webu vyberte zařízení a závadu. Lze vybrat i více závad najednou.
2. Doprava
Pokud nemáte cestu do servisu zvolte typ dopravy: Zanést na Zásilkovnu a doručit zpět.
3. Oprava
Zařízení po doručení začneme ihned opravovat, v případě dotazů Vás kontaktuje servisní technik.
4. Posíláme zpět
Opravené zařízení posíláme ihned zpět na vybranou pobočku Zásilkovny.
Jak správně zařízení zabalit
Co budete potřebovat?
poštovní krabici pásku nůžky výplň
Zařízení pečlivě zabalte do papírové poštovní krabice, doporučujeme vystlat vnitřek kartonu bublinkovou folií, popřípadě starými zmuchlanými noviny.
Pokud máte ještě iPhone krabičku, využijte ji.
Co dělat když nemáte tiskárnu
Co budete potřebovat?
obyčejný papír
Pokud nemáte možnost vytisknout servisní protokol, na obyčejný papír napište vygenerované číslo zakázky, které se Vám objeví na konci objednávkového procesu.
*Poštovní adresu není třeba psát ani lepit, jakmile řeknete kód na pobočce Zásilkovny, perosonál pobočky štítek vytiskne a nalepí až na místě.
1) Poštovní kód a číslo zakázky se Vám vygenerují po dokončení objednávky.Teďka už jen odeslat
Vyhledejte na webu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky nejbližší pobočku Zásilkovny.
Personálu na pobočce sdělte kód na odeslání a pak referenční číslo Vaší objednávky.
A máte hotovo :)
Jakmile balíček přijde na náš servis, upozorníme Vás SMS a Emailem.
Kdy budu za servis platit
Opravené zařízení Vám pošleme zpět na dobírku do předem Vámi vybrané pobočky Zásilkovny s domluvenou částkou.